"Без бар'єрів"

2024-2025 н.р.

Обласний конкурс фахової майстерності «Без бар’єрів» (далі – Конкурс) організовується в межах обласного науково-методичного проєкту кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради з теми «Інклюзивне фізичне виховання».

Мета Конкурсу: розширити діапазон розуміння інклюзії учасниками

освітнього процесу за межі спеціальної корекційної педагогіки та

корекційно-розвиткової роботи; популяризувати засоби фізичної

культури як інструмент адаптації та соціалізації здобувачів освіти.

Завдання Конкурсу:

  • удосконалення знань, умінь і навичок учасників Конкурсу стосовно

  • інклюзивної та проєктувальної професійної компетентності;

  • презентація ефективних інклюзивних практик стосовно різних

  • освітніх стратегій педагога щодо інклюзивного фізичного виховання;

  • упровадження інноваційних форм організації безбар’єрної рухової

  • активності дітей і підлітків в умовах сучасного закладу освіти або

  • інклюзивно-ресурсного центру.

Третій обласний Конкурс фахової майстерності "Без бар'єрів" 2024

Відповідно до Наказу №047 від 06.02.2024 р. було проведено районний етап Конкурсу "Без бар'єрів".

В кожному навчальному закладі є діти, які б могли взяти участь. Але чи то вчителі не хотять, чи не можуть продемонструвати свої напрацювання та свій досвід. Нажаль, всього 2 роботи представлено на Конкурс. Тому вони автоматично беруть участь в обласному етапі. 

 Розробка Матвіїшиної Т.Д. (ЗЗОШ "ОСНОВА")

 Розробка Кліщевської Я.В. (ЗЗОШ "ОСНОВА")

_____________________________________________________________________

Обласний конкурс фахової майстерності «Без бар’єрів» (далі – Конкурс) організовується в межах обласного науково-методичного проєкту кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради з теми «Інклюзивне фізичне виховання». Усі позиції, які закладено в даних рекомендаціях, відпрацьовані учасниками обласної педагогічної лабораторії «Інклюзивне фізичне виховання» (2020-2021 роки).

Мета Конкурсу: розширити діапазон розуміння інклюзії учасниками освітнього процесу за межі спеціальної корекційної педагогіки та корекційно-розвиткової роботи; популяризувати засоби фізичної культури як інструмент адаптації та соціалізації здобувачів освіти.

Завдання Конкурсу:

  • удосконалення знань, умінь і навичок учасників Конкурсу стосовно інклюзивної та проєктувальної професійної компетентності;

  • презентація ефективних інклюзивних практик стосовно різних освітніх стратегій педагога щодо інклюзивного фізичного виховання;

  • упровадження інноваційних форм організації безбар’єрної рухової активності дітей і підлітків в умовах сучасного закладу освіти або інклюзивно-ресурсного центру.

До участі в обласному етапі Конкурсу надіслано роботи вчителів: Козлової В.Д. - ЗОШ №20, Матвіїшиної Т.Д. та Кліщевської Я.В. - ЗОШ "ОСНОВА"

Немає коментарів:

Дописати коментар