2024-2025 н.р.
Мета Конкурсу: розширити діапазон розуміння інклюзії учасниками
освітнього процесу за межі спеціальної корекційної педагогіки та
корекційно-розвиткової роботи; популяризувати засоби фізичної
культури як інструмент адаптації та соціалізації здобувачів освіти.
Завдання Конкурсу:
удосконалення знань, умінь і навичок учасників Конкурсу стосовно
інклюзивної та проєктувальної професійної компетентності;
презентація ефективних інклюзивних практик стосовно різних
освітніх стратегій педагога щодо інклюзивного фізичного виховання;
упровадження інноваційних форм організації безбар’єрної рухової
активності дітей і підлітків в умовах сучасного закладу освіти або
інклюзивно-ресурсного центру.
Третій обласний Конкурс фахової майстерності "Без бар'єрів" 2024
Відповідно до Наказу №047 від 06.02.2024 р. було проведено районний етап Конкурсу "Без бар'єрів".
В кожному навчальному закладі є діти, які б могли взяти участь. Але чи то вчителі не хотять, чи не можуть продемонструвати свої напрацювання та свій досвід. Нажаль, всього 2 роботи представлено на Конкурс. Тому вони автоматично беруть участь в обласному етапі.
Розробка Матвіїшиної Т.Д. (ЗЗОШ "ОСНОВА")
Розробка Кліщевської Я.В. (ЗЗОШ "ОСНОВА")
_____________________________________________________________________
Обласний конкурс фахової майстерності «Без бар’єрів» (далі – Конкурс) організовується в межах обласного науково-методичного проєкту кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради з теми «Інклюзивне фізичне виховання». Усі позиції, які закладено в даних рекомендаціях, відпрацьовані учасниками обласної педагогічної лабораторії «Інклюзивне фізичне виховання» (2020-2021 роки).
Мета Конкурсу: розширити діапазон розуміння інклюзії учасниками освітнього процесу за межі спеціальної корекційної педагогіки та корекційно-розвиткової роботи; популяризувати засоби фізичної культури як інструмент адаптації та соціалізації здобувачів освіти.
Завдання Конкурсу:
удосконалення знань, умінь і навичок учасників Конкурсу стосовно інклюзивної та проєктувальної професійної компетентності;
презентація ефективних інклюзивних практик стосовно різних освітніх стратегій педагога щодо інклюзивного фізичного виховання;
упровадження інноваційних форм організації безбар’єрної рухової активності дітей і підлітків в умовах сучасного закладу освіти або інклюзивно-ресурсного центру.
Немає коментарів:
Дописати коментар